תקנון מועדון לקוחות

תקנון זה נועד להסדיר את תוכנית ההטבות המיועדת ללקוחות קבוצת קאופמן  בעלת החברות המרכז הבריאותי ד.ע בע"מ, בעדיאל רהיטים בע"מ, יוניק סוכנויות בע"מ (להלן: "החברה") המעוניינים להיות חברים במועדון הלקוחות (להלן: "מועדון הלקוחות"), והכל בכפוף להוראות תקנון זה (להלן: "התקנון"). ההצטרפות למועדון כפופה לתנאי התקנון שלהלן, כפי שיופיעו מעת לעת.


תנאי הצטרפות
1. המצטרף כחבר למועדון מצהיר כי קרא והסכים להוראות תקנון זה, על כל סעיפיו. האחריות המלאה להכרת התנאים וקבלת ההטבות על פי תנאים אלו, וכפי שהם מתעדכנים מעת לעת באתר החברה, חלה בכל עת על החברים במועדון הלקוחות ותקנון זה מהווה תנאי להצטרפות אליו.
2. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לבטל תקנון זה או חלקים ממנו ו/או להפסיק את פעילות מועדון הלקוחות בכל עת. 
3. כל מקום בתקנון זה בו נעשה שימוש בלשון זכר, הכוונה הנה לנשים ולגברים כאחד.


החברות במועדון הלקוחות
4. זכאים להימנות על חברי מועדון הלקוחות תושבי ישראל בן 18 שנים מלאות או יותר, יחידים המנצלים את חברותם לשימוש פרטי ואינם עובדי החברה, אשר מילאו את פרטיהם בטופס בקשת ההצטרפות למועדון הלקוחות במלואו (שם+ משפחה, מספר טלפון, כתובת מייל, תאריך לידה עיר מגורים ומגדר) 
5. בחתימתו על טופס בקשת ההצטרפות, מאשר הלקוח כי אלו פרטיו וכי הוא אחראי לנתונים אותם רשם בטופס הנ"ל. הלקוח מתחייב לעדכן פרטיו ככל והם שונו מכל סיבה שהיא, והוא יהיה מנוע מלהעלות כל טענה כלפי החברה ו/או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבות המועדון, מחמת טעות או אי התאמה בפרטים אותם מסר. 
6. בכפוף לאמור בתקנון זה, הנתונים האישיים אותם ימסור החבר כמפורט לעיל, יישארו בידיה של החברה ו/או מי מטעמה אשר לא יעשו בהם שימוש למעט לצורך יצירת קשר עם חברי המועדון, ניהול ותפעול מועדון הלקוחות ופעולות שיווק ודיוור פרסומי, ומתן שירותים שיבוצעו על ידי החברה ו/או מי מטעמה.
7. לחברה תיתן האפשרות להעביר את המידע לחברות העובדות איתה ולצרכי שיתופי פעולה במסגרת פעילות המועדון.
8. כל חבר רשאי לדרוש מהחברה, בכתב, כי המידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע של החברה לפרק זמן מוגבל או קבוע. בנוסף, רשאי החבר לדרוש מהחברה, בכתב, להסיר עצמו מרשימות הדיוור של המועדון. פניות כאמור יש לבצע באופן הבא: בלחיצה על לחצן "הסר" או בשיגור בקשה בדואר אלקטרוני לכתובת הבאה:  [email protected]  בלבד.
9. במקרה שהחבר הסיר את עצמו, חברותו במועדון תתבטל והוא אינו יהיה זכאי יותר להטבות במסגרת חברי המועדון.
10. תוקפה של החברות במועדון הלקוחות אינו מוגבל, אך החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק חברות לקוח בכל עת. 
11. החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לאשר את רישומו של לקוח כחבר במועדון הלקוחות מכל סיבה שהיא ועל פי שיקול דעתה הבלעדי ו/או לגרוע אותו מחברות במועדון מכל סיבה שהיא ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
12. בהנחה והחבר ביטל או הסיר את עצמו מהמועדון, פרטיו יישארו במאגר לצרכי ניתוח נתונים ופעילות המועדון.

ביטול החברות במועדון הלקוחות
13. כל חבר יהיה זכאי לפרוש ממועדון הלקוחות ורישומו כחבר יבוטל ויימחק תוך שלושים (30) ימים מיום הודעתו שנשלחה לכתובת הדואר האלקטרוני כמפורט לעיל. במקרה כזה הודעתו כאמור תחשב כוויתור מוחלט על כל זכויותיו במועדון הלקוחות לרבות אך לא רק על זכותו לקבלת ההטבות במועדון. למען הסר ספק מובהר, כי במקרה כזה לא יהא חבר מועדון הלקוחות זכאי לכל פיצוי ו/או שיפוי בקשר עם חברותו במועדון הלקוחות.
14. החברה רשאית לבטל חברות במועדון הלקוחות, בכל מקרה של אי עמידה בתקנון זה ו/או בכל מעשה ו/או מחדל הפוגע ו/או עלול לפגוע בשמה הטוב של החברה ו/או בעסקיה ו/או במועדון, בפעילויות שבו ו/או במי מטעמה של החברה, החברה תהיה רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי להפסיק חברותו של חבר במועדון, ועם קבלת ההודעה יחדל חבר המועדון מלהימנות כחבר, ותמנע ממנו האפשרות מקבלת ההטבות המנויות במועדון.


ההטבות 
15. חבר מועדון הלקוחות, ייהנה מהטבות משתנות ובלעדיות שיתעדכנו מעת לעת. מובהר כי אין באמור כדי לחייב את החברה להעניק הטבות בכל זמן נתון, וההטבות, שיעורן והיקפן כפופות לשיקול דעתה הבלעדי.
16. לא יחול כפל מבצעים והנחות אלא אם כן נאמר במפורש אחרת לגבי מוצר מסוים. 
שינוי ההטבות במועדון הלקוחות או הפסקתן
17. החברה רשאית לשנות או להפסיק את ההטבות הניתנות ו/או כל חלק מההטבות הניתנות, בכלל ו/או לזמן מוגבל, על פי שיקול דעתה הבלעדי, ללא הודעה מוקדמת והיא לא תישא בשום אחריות במידה ותחליט לנהוג כך. הודעה על תנאי ההטבות כמו גם על שינוי כלשהוא בהם, תועלה באתר האינטרנט של החברה.  


דרכי פרסום של מועדון הלקוחות
18. הודעות מועדון הלקוחות בכל דבר ועניין הנוגע לפעילות מועדון הלקוחות לרבות, אך לא רק, בעניין שינוי ו/או הוספה ו/או גריעה שייעשו ו/או שבכוונת החברה לבצעם, בתקנון ו/או בהנחות ו/או במחיר כרטיס החבר ו/או בכל דבר ועניין הנוגע לזכאות החבר ו/או לפעילות מועדון הלקוחות ו/או הפסקת פעילותו וכיו"ב, ייעשו ע"י מועדון הלקוחות באופן ובדרך כפי שהחברה תמצא לנכון לפי שיקול דעתה הבלעדי. לחברים לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה ו/או תלונה בנוגע לאופן העברת ההודעות כאמור.
19. הלקוח מצהיר כי הוא מאשר ומסכים הפרטים הנ"ל, ניתנו מרצונו החופשי ובהסכמתו וללא חובה חוקית לעשות כן, ייאספו ויישמרו במאגרי המידע המשרתים את החברה ו/או חברות קשורות לה ו/או כל חברה המוחזקת/תוחזק, על- ידי בעלת השליטה בחברה, והכל בין השאר, אך לא רק, לצורך ניהול השירות והקשר עם חברי המועדון, לצרכים תפעוליים ושיווקיים, מתן שירותים והטבות על- ידי גופים הפועלים בשיתוף פעולה עם החברה ו/או חברות קשורות לה ו/או כל חברה המוחזקת/תוחזק, על-ידי בעלת השליטה בחברה, ולשם עיבוד המידע ודיוור ישיר למטרות אלו. 
20. הלקוח מצהיר כי ידוע לו, שככל ועל פי פרסום ההטבות, ההטבות ניתנות על ידי גופים שאינם החברה, הרי שההטבות יינתנו אך ורק על ידי אותם גופים, ולא על ידי החברה, והחברה לא תהייה חייבת לתת אותן ו/או לערוב לקיומן, והלקוח לא יוכל לבוא בכל תביעה או טענה לחברה, אלא אך ורק לאותו גוף נותן ההטבות. 


אבטחת מידע ושמירה על פרטיות
21. החברה תנקוט בכל הצעדים החוקיים לאבטחת המידע הנמסר על ידי החברים במועדון הלקוחות, עם זאת החברה אינה יכולה לאבטח את מערכות המידע והתקשורת אבטחה מושלמת מפני חדירות בלתי מורשות ושימוש אסור של צדדים שלישיים. החברה לא תישא בכל אחריות, ישירה או עקיפה, במקרים של גילוי ושימוש במידע הנמסר על ידי החברים במועדון הלקוחות הנובע, במישרין או בעקיפין, מחדירות בלתי מורשות של אחרים או כתוצאה ממעשים ו/או מחדלים אשר אינם בשליטתה.


סמכות שיפוט
22. על תקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור לתקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של תקנון זה תהא לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב ו/או המרכז.
23. בכל מקרה בו יתבע חבר מועדון את המועדון לקוחות ו/או את החברה ו/או מי מטעמה, ייחשב חבר המועדון באופן אוטומטי כמי שביקש לפרוש מחברותו במועדון.


שונות
24. כל השתהות של החברה בקיום זכות המגיעה לה על פי המפורט לעיל, או הימנעותה של החברה מעמידה על זכותה כאמור, לא יחשבו כוויתור על זכויותיה.
25. החברה רשאית להמחות את זכויותיה לפי תקנון זה לכל צד שלישי כפי שתמצא לנכון וללא כל חובה על פרסום דבר ההמחאה כאמור. החברים במועדון הלקוחות אינם רשאים להמחות את זכויותיהם לפי תקנון זה.
26. החברות במועדון הינה חברות אישית, בהתבסס על פרטיו המדויקים של טופס ההצטרפות, ולפיכך החברות במועדון אינה ניתנת להעברה ו/או לשימוש באמצעות מי שאינו חבר במועדון. 
27. באם חבר המועדון מחליף מספר טלפון באחריותו הבלעדית להעביר לחברה את המספר החדש ולמחוק את המספר הישן מרשימת הדיוור
28. במידה ויקבע על ידי ערכאה מוסמכת כי איזו מההוראות דלעיל בטלות או ניתנות לביטול מכל סיבה שהיא, תמשכנה ההוראות האחרות לעמוד בתוקפן.

165-31- תקנון מועדון הלקוחות