HERE FOR YOU

מלווים אתכם לכל אורך הדרך

רכשתם מוצר מאחד המותגים האיכותיים שלנו?
חשוב לנו שתדעו: גם לאחר הקנייה, אתם לא לבד.

אנו שמים דגש על שדרוג איכות החיים שלכם, וחווית השירות שאנו יוצרים היא חלק בלתי נפרד מזה.
מוקד שירות הלקוחות שלנו ילווה אתכם לאחר הרכישה,
יעניק לכם שירות מקצועי וסבלני ויתן מענה לכל בקשה, שאלה ופנייה.

שירות הלקוחות זמין בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00 
בטלפון: 03-9533111
ובמייל: sherut@kaufman-group.co.il

תרגישו בנוח לפנות אלינו, אנחנו כאן בשבילכם.

 

מהן שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות?
רכשתי מושב עיסוי ובהוראות ההפעלה כתוב שטרם השימוש עלי להסיר את הבורג ולחבר אטם שחור. מה זה אומר?
רכשתי סלון עור חדש ויש קמטים בריפוד, למה?
רכשתי כורסה מכנית של חברת LA-Z- BOY ובעת סגירת ההדום יש רעש חריג. מדוע זה קורה והאם זה תקין?
יש ברשותי ספה / כורסה ואני מעוניין לרפד אותה מחדש, למי פונים?
רכשתי כורסת קימה 'סטנד אפ' האם ניתן להשתמש בה גם ללא חיבורה לחשמל?
רכשתי מוצר חדש ואני מעוניין בהסבר והנחייה כיצד להשתמש בו, למי אני פונה?
אני מעוניין להזמין ניקוי לספה / כורסה שברשותי, למי פונים?
רכשתי מערכת ישיבה והעור החל להתקלף, למה זה קורה?
האם זה נכון שאור השמש מזיק לריפוד העור של הספה?
האם אפשר לנקות את ספת העור שלי עם ספוגית הפלא?
לא נמצאו תוצאות

TALK WITH US

אזור תעשייה לב הארץ, ראש העין

03-9533111

ניתן לכתוב לנו בכל נושא ונציג יחזור אליכם בהקדם
* שדות חובה